کد خبر 266870
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه گروه‌های کوچک تروریستی به زودی به سرنوشت عبدالمالک ریگی دچار می‌شوند، گفت: مسائل سیستان و بلوچستان با حساسیت زیاد رصد می‌شود.

به گزارش مشرق، احمدرضا رادان امروز در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با فارس، درباره حوادث سراوان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان به جز حادثه‌ای که در سراوان شکل گرفت دارای شرایطی خوب به لحاظ امنیت را تجربه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما در مرز خاکی سیستان و بلوچستان با دو کشور همسایه هستیم، افزود: این کشورها برای امورات امنیتی خود دچار مشکلات هستند به ویژه در نقاطی که به طرف مرزهای جمهوری اسلامی ایران می‌آیند ناامنی‌ آنها می‌تواند سرریز شود و دامن کشور ما را بگیرد اما با داشتن مردم خوب، شرایطی که در مرز ایجاد کرده‌ایم بهترین شرایط را در سیستان و بلوچستان به لحاظ امنیت داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث شهادت دادستان زابل موضوع تروری و امنیتی نبود بلکه موضوعی در قالب پرونده‌هایی که داشتیم بود و افراد آن دستگیر شدند به جز یکی دو نفر باقیمانده است که در آینده آنها نیز گرفتار قانون می‌شوند.

وی با تصریح بر اینکه مسائل سیستان و بلوچستان رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: در موضوع امنیت و مبارزه با اشرار، مبارزه با مواد مخدر و ناامنی‌هایی که می‌توانست رقم بخورد اما نخورد از جمله مسائلی هستند که نسبت به آن حساس هستیم و با حساسیت بیشتر آنها را رصد می‌کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه وضعیت فعلی منطقه سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته تغییر کرده و قابل قبول است، یادآور شد: این به دلیل وجود مردم خوب و همراه سیستان و بلوچستان است و اینکه نیروهای انتظامی با پیگیری‌های مردمی می‌تواند ماموریت‌های خود را خوب انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم به زودی همان سرنوشتی که عبدالمالک ریگی به آن دچار شد گروهک‌های کوچک تروریستی نیز به آن دچار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مهدی مصطفوی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 0
    با تشکر مخصوص از مشرق به خاطر نشر نظرات برخی اوقات رک و راست بنده, خیلی به شما دوستان علاقه دارم به خاطر پیگیری این اخبار و تلاش برای روشنگری اقدامات وحشیانه این گروهک, بابا به خدا اگر یکی از همین غربی ها بود خاک منطقه ای رو که مخفی شدن در پاکستان رو به توبره می کشید , به علی (ع) شوخی نی 17 تا جوون کمه؟!بعدش تو مصاحبش میگه آی سربازها رو زدیم, خب ترسوی بزدل واقعا مبارزی بیا با 4 تا سپاهی باتجربه مبارزه کن ببینم اصلا میرسی به مصاحبه یا نه، من به مولا علی (ع) از حرص و ناراحتی که کاری در این مورد تا بحال انجام نشده برخی شبا خوابم نمی بره. خوهشا نذارید بیش از این شرارت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس